Pirkimo - pardavimo taisyklės
1.Sąvokos
1.1. Asmens duomenys – Pirkėjo (fizinio asmens arba juridinio asmens atstovo) vardas, pavardė, adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas.
1.2. Pardavėjas – Saulės gija, UAB, registracijos adresas Verkių g. 68A-7, Vilnius; veiklos adresas – Kalvarijų g. 131-304, Vilnius.
1.3. Parduotuvė – elektroninė parduotuvė www.higienos-pasas.lt.
1.4. Pirkėjas – fizinis ar juridinis asmuo, Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka turintis teisę savo vardu sudaryti sandorius bei šių asmenų tinkamai įgalioti atstovai.
1.5.Prekė – elektroninėje parduotuvėje www.higienos-pasas.lt parduodama elektroninė paslauga.
1.6. Privatumo politika – elektroninėje parduotuvėje www.higienos-pasas.lt skelbiamas dokumentas, aprašantis Pirkėjo asmens duomenų rinkimo ir tvarkymo Parduotuvėje sąlygas.
1.7. Šalis – Pirkėjas arba Pardavėjas;
1.8. Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas
1.9. Taisyklės – šios prekių pirkimo – pardavimo elektroninėje parduotuvėje www.higienos-pasas.lt taisyklės.
2.Bendrosios nuostatos
2.1. Šios Taisyklės nustato Pardavėjo ir Pirkėjo, įsigyjančio Prekes Parduotuvėje, tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Prekių įsigijimo, apmokėjimo, pristatymo, grąžinimo tvarką ir kitus su Prekių pirkimu – pardavimu Parduotuvėje susijusius klausimus.
2.2. Taisyklės tampa šalims privalomu dokumentu nuo to momento, kai Pirkėjas su jomis susipažįsta ir sutinka, pažymėdamas varnelę prie teiginio „Su elektroninės parduotuvės taisyklėmis susipažinau ir sutinku“.
2.3. Pirkėjui nesuteikiama galimybė pirkti Parduotuvėje, jeigu jis nėra susipažinęs su Taisyklėmis ir/ar su jomis nesutinka.
2.4. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti ir/ar papildyti Taisykles. Taisyklių pakeitimai ir/ar papildymai įsigalioja juos paskelbus Parduotuvėje.
2.5. Jei po Taisyklių papildymo ar pakeitimo Pirkėjas ir toliau naudojasi Parduotuvės teikiamomis paslaugomis, laikoma, kad Pirkėjas sutinka su nauja Taisyklių redakcija.
2.6. Pirkėjas, sutikdamas su Taisyklėmis, patvirtina, jog jis turi teisę pirkti Prekes Parduotuvėje, t.y. atitinka Taisyklių 1.4. p. nurodytus kriterijus.
2.7. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas Parduotuvėje suformuoja Prekių krepšelį, pasirenka Prekių pristatymo formą, atsiskaitymo būdą, patvirtina, jog susipažino su Taisyklėmis bei paspaudžia mygtuką „Užsakyti“.
2.8. Prekių (pvz.: medicininio audito paslauga), kurių pirkimui reikalinga sudaryti rašytinę pirkimo pardavimo sutartį, atlikus Taisyklių 2.7. punkte nurodytus veiksmus, pirkimo- pardavimo procedūra užbaigiama šalims pasirašant sutartį kvalifikuotais elektroniniais parašais.
3.Asmens duomenų apsauga ir tvarkymas
3.1. Prieš pirkdamas Parduotuvėje, Pirkėjas privalo atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose nurodyti savo asmens duomenis (vardą, pavardę, telefono numerį, elektroninio pašto adresą), kurie būtini prekėms pirkti, pristatyti ir mokėjimams vykdyti.
3.2. Pardavėjas turi teisę Parduotuvėje paskelbtoje Privatumo politikoje nurodytais tikslais rinkti ir apdoroti asmens duomenis, kuriuos Pirkėjas pateikė Pardavėjui, ir, esant būtinybei, atskleisti juos tretiesiems asmenims, kai ir kiek tai būtina užsakymo įvykdymui, duomenų tvarkymui arba Pardavėjo veiklos planavimui ir analizei. Pirkėjo duomenys gali būti panaudoti kitu nei numatyta Privatumo politikoje tikslu tik gavus Pirkėjo sutikimą. Taisyklių 2.2. punkte nustatyta tvarka atliktas šio teisinio dokumento patvirtinimas kartu reiškia sutikimą dėl asmens duomenų panaudojimo šiose Taisyklėse bei Privatumo politikoje nustatytais tikslais.
3.3. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi Prekių pardavimo Parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir/arba telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini Prekių užsakymui įvykdyti.
3.4. Pirkėjas patvirtina, kad jis turėjo galimybę susipažinti su asmens duomenų tvarkymo sąlygomis, nurodytomis Privatumo politikoje, bei turi šias teises:
3.4.1. susipažinti su savo duomenimis bei reikalauti ištaisyti neteisingus, netikslius asmens duomenis;
3.4.2. bet kuriuo metu uždrausti jo asmens duomenų rinkimą ir apdorojimą, išskyrus atvejus, kai tai būtina reikalavimų, kylančių iš pirkimo-pardavimo sutarties, įvykdymui arba Užsakymo įvykdymui;
3.4.3. reikalauti ištaisyti, sunaikinti asmens duomenis arba sustabdyti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, atsisakyti, kad jo duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais, išsiunčiant pranešimą el. paštu info@higienos-pasas.lt arba jį pateikus Pardavėjo buveinės adresu, nurodytu 1.2. punkte;
3.4.4. kitas Privatumo politikoje ir teisės aktuose numatytas teises.
4. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
4.1.Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas Prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą. Prekė laikoma pristatyta Pirkėjui, išsiuntus ją elektroniniu paštu, kurį Pirkėjas nurodė pateikdamas duomenis Parduotuvėje.
5.Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
5.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis Parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
5.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Parduotuve.
5.3. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti Parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
6.Prekių užsakymas ir atsiskaitymo tvarka
6.1. Parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
6.2. Prekių kainos Parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos įskaitant PVM (pridėtinės vertės mokestį). Po pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo Prekių kaina nekinta.
6.3. Parduotuvė pasilieka teisę keisti Prekių kainas pasikeitus mokesčių dydžiams ar Pardavėjo kainodarai.
6.4. Pirkėjas, sudaręs pirkimo-pardavimo sutartį, atsiskaito už Prekes apmokėdamas internetu. Mokėjimų surinkimo
paslaugą teikia OPAY solutions.
6.5. Atsiskaitymai vykdomi per AB SEB bankas, AB bankas „Swedbank”, Luminor Bank AB, AB Šiaulių bankas,
AB „Citadele“ bankas, UAB „Medicinos bankas“ elektroninės bankininkystės sistemas.
6.6. Pirkėjui įvykdžius mokėjimą ir Pardavėjui gavus patvirtinimą apie mokėjimo įvykdymą, Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu Pardavėjas išsiunčia informaciją apie įvykdytą mokėjimą bei papildoma informacija, susijusi su paslaugos teikimu;
6.7. Kitu elektroniniu laišku, ne vėliau nei prekės pristatymo terminu, nurodytu Prekės/-ių aprašyme, Pirkėjui išsiunčiama Užsakymo informacija bei įsigyta/-os prekė/-ės (elektroninė/-ės paslauga/-os). Išrašyta sąskaita – faktūra talpinama Užsakymo informacijoje.
7. Pirkimo- pardavimo sutarties nutraukimas, Prekių grąžinimas
7.1. Pirkėjas, pastebėjęs Užsakymo informacijoje klaidą arba norėdamas nutraukti sudarytą pirkimo – pardavimo sutartį, privalo nedelsdamas susisiekti telefonu +370 64688886 (darbo dienomis, nuo 10:00 iki 17:00) arba el. paštu uzsakymai@higienos-pasas.lt (bet kuriuo paros metu).
7.2. Pardavėjas gali vienašališkai nutraukti sutartį:
7.2.1. jeigu Pirkėjas, nesumoka už Prekes per 2 (dvi) darbo dienas nuo pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo momento. Tokiu atveju apie sutarties nutraukimą Pardavėjas Pirkėjui neprivalo pranešti.
7.2.2. jei pirkimo- pardavimo sutartis buvo sudaryta asmens, kuris vadovaujantis šiomis Taisyklėmis neturėjo teisės sudaryti sutarties.
7.3. Nėra galimybės nutraukti pirkimo –pardavimo sutarties, jei Prekę Pirkėjas apmokėjo ir Prekė/-ės buvo faktiškai pristatyta/-os Pirkėjui – Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu buvo išsiųstas Prekės (elektroninės paslaugos) turinys. Prekių pirkimo-pardavimo sutartis gali būti nutraukta tik Prekės/-ių pristatymo Pirkėjui.
7.4. Prekių (elektroninių paslaugų), įsigytų Parduotuvėje, grąžinimas negalimas.
7.5. Prekėms, kurių pirkimas vykdomas Šalims pasirašius sutartį kvalifikuotais elektroniniais parašais (pvz.: medicininio audito paslauga)- taikomos sutarčių nuostatos dėl Pirkimo- pardavimo sutarties nutraukimo.
(Taisyklės peržiūrėtos 2024-03-18)